Aldrig nöjd

Äntligen blev det lite svalare väder. Då gnäller man för det istället. Ett ganska vanligt beteende hos oss människor har jag märkt.
Småregn och rusk men ändå lyckas jag bli svettig. Så härligt så.
Ella fick i alla fall äntligen klippa klorna idag och var fantastiskt duktig. Hon la huvudet åt sidan med en ädelt lidande min och stötte bara ifrån sig enstaka små prinsessgnäll. Hon är ju van med killen som gör det nu, vet att klorna ska av vare sig hon vill eller ej. Dock kan man alltid protestestera genom att inte ta emot erbjudet godis efteråt.

Sen blev det diverse djur-TV hos mormor innan jag knallade hem i regnet.
GetAway Rock pågår återigen i stan och fint bröl hörs nerifrån Alderholmen. Minns förra året när jag och en certain someone promenerade i ett ännu inte färdigbyggt Gävle Strand och klagade över dessa ljuva toner. Önskar du bodde kvar.

20130809-152929.jpg

~ av echoesandshadows på 8 augusti, 2013.

Lämna en kommentar